Pokemondk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her kan du skrive i RPGen og have det sjovt og skriv med andre om pokemon og der kommer også nyheder her på siden
 
ForumforsideHjemNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
bulbasaur
Pokemon
bulbasaur


Antal indlæg : 7
Join date : 14/11/09
Geografisk sted : vestsjælland

øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) Empty
IndlægEmne: øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den)   øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) EmptySøn Nov 15, 2009 9:44 am

Grunden til at jeg skal have fjernet 700 pokemoney er at jeg lige skulle se om man kunn snyde sig til pokemoney og det kunne man åbenbart. Første gang jeg prøvede at tjekke det anede ikke om de extra pokemoney kom fra snyderiet eller fra noget andet. Anden gang fandt jeg ud af at man kunne snyd og ny vil jeg så gerne have fjernet 600 pokemoney. 400 fra snyderiet og 200 for det her indlæg og 100 der bare dukkede op.
Tilbage til toppen Go down
Web-master new2005man
Elite Four
Web-master new2005man


Badges : øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) 11349554 øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) 29739337 øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) 62580566

Antal indlæg : 140
Join date : 21/06/09
Age : 27
Geografisk sted : Midt sjælland

øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) Empty
IndlægEmne: Sv: øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den)   øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den) EmptySøn Nov 15, 2009 11:21 am

Dt skal jeg nok men send en pb til mig om hvordan du gjorde så vi kan få fjernet det
Tilbage til toppen Go down
https://pokemondk.danskforum.net
 
øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» leg ikke med en celebi
» klarry´s historie (ikke baseret på rpg)
» Hjælp siden(Ikke i brug)
» Opret din rpg profil
» Regler (Skal læses)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokemondk :: PokemonDK :: Snak om siden og spørgsmål til siden.-
Gå til: