Pokemondk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her kan du skrive i RPGen og have det sjovt og skriv med andre om pokemon og der kommer også nyheder her på siden
 
ForumforsideHjemNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 klarry´s historie (ikke baseret på rpg)

Go down 
ForfatterBesked
jonalist
træner
træner
jonalist


Antal indlæg : 32
Join date : 16/07/09
Age : 27

klarry´s historie (ikke baseret på rpg) Empty
IndlægEmne: klarry´s historie (ikke baseret på rpg)   klarry´s historie (ikke baseret på rpg) EmptyOns Jul 22, 2009 2:39 pm

>>klarry du skal op nu<<
kapitel 1 en stedig bullbasur
jeg gad ikke op >>klarry du skal op nu du vil da ikke gå glep af din første pokemon vel<< >>mor jeg gider ikke hvad sagde du det var idag<< >>nej jeg siger det er idag<< min mor hvar geni til næsten alt. jeg gik hen til proffeser oak der var en pikachu squirtle bullbasur og chamander jeg kunne ikke vælge mellem squirtle og bullbasur så jeg spugrte vilken der var bedst oak svared >>det er quirtle da<< så jeg tog bullbasur og sagde >>det skal vi nok få at se<< mens jeg tog bullbasur i sin ball og gik ud jeg så en lang kø af trænere den gik helt til næste by og aller fårest hvar min feter jeg kunne ikke udstå ham han tog selvfølgelig charmander fordig han hvidste jeg tog bullba et lille kelenavn jeg gav hende. vi gik og bulba blev ved med at komme ud af sin ball og gå stolt kapitlet heder jo en stedig bullbasurtil gav jeg op og sagde >>du vinner vil du have noget at spise<< bullbasur nikkede men så knurrede hans mave >>det tror jeg nu du vil her bulba<< jeg gav bulba noget og spidse og jeg tog mig en sanwich. næste dag gik vi lidt længere vi kom til en kløft og jeg tænkte den kommer vi aldrig over så lavede bulba en sløngpisk som en hentydning til at jeg skal holde fast i ham men jeg sagde >>nej det kan du godt glemme jeg er alt for tung til at du kan komme over

hvad mon der sker det finder du ud af næste gang i klarry´s historie
Tilbage til toppen Go down
http://dkpokemon.danskforum.net
jonalist
træner
træner
jonalist


Antal indlæg : 32
Join date : 16/07/09
Age : 27

klarry´s historie (ikke baseret på rpg) Empty
IndlægEmne: videre på historien   klarry´s historie (ikke baseret på rpg) EmptyTirs Jul 28, 2009 4:26 am

kapitel 2 max

klarry gav tilsidst op men så holdte klarry fast i bulba og som klarry sagde faldt de ned lige direkte ned i noget vand strømmen tog dem med til ferste emblem (heldigvis) men de så to føder og kigede op men de kunne ikke se hvem det hvar >>dav mit navn er max<< kom det fra den framede. klarry sagde intet og max sagde >>er su stum??<< klarry svarede >klarry hygelidt at møde dig!<< >>hva<< kom det fra den framede >>mit navn er klarry<< nu var det max´es tur til at være rundt på gulvet i tinker nok hvorfor fordig han syntes klarry så sød ud med en bulbasur og sådan. pluselig kom en hel flok squirtle og sagde sguirtle alle sammen ikke på samme tid men det var du sødt alige vel jeg og max sagde på samme tid >>øv jeg har ingen pokeball jeg mistede den da jeg faldt ned<< så sagde jeg alene >>faldt du også ned<< >>ja det er en sjov historie<< men vi havde ikke tid vi løb ind i det nermeste pokemart og købte noglle poke balls og så fik vi begge en sguirtle jeg kaldte min for sally og max hvar kedelig han gav ikke sin for squirtle senere samme aften fortalte max om hvordan han kom her til >> jeg blev jagtet af en flok resene kurfish og så mig ikke omkring så faldt jeg ned i klippen med vandet og så at du skendte med din bulbasur jeg råbte ellers om hjælp<< >>men dit tøj var tørt da jeg kom op<< afbrød jeg >>mit tøj kan ikke blive vodt<< >>smart!<< så kigede vi på stjernerne sammen og så så vi et stjerne skud jeg ved ikke med max men jeg ønskede at max ville blive min kæreste. jeg kræmede mig op af hans arm og han log ikke til at blive cheneret af det.

det var slut for dette kapitel
Tilbage til toppen Go down
http://dkpokemon.danskforum.net
 
klarry´s historie (ikke baseret på rpg)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» leg ikke med en celebi
» Hjælp siden(Ikke i brug)
» øh fjern venligst 700 pokemoney fra min profil ( aner ikke hvor jeg skal sætte den)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokemondk :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: