Antal indlæg : 140 Join date : 21/06/09 Age : 28 Geografisk sted : Midt sjælland
Emne: Rpg: Regler Ons Jun 24, 2009 6:22 pm
1. Ingen Spam så blokecre jeg din profil. 2. ingen (PP) power player. 3. Du kan vælge Charmander, Squirtle, Bulbasaur, Pikachu til at starte med. 3 extra. arena ledere og elite four kan selv bestemme sin start pokemon og må gerne være udviklinger og de må vælge 3 pokemoner til at starte med. 4. Du Kan ikke Forstå dine Pokemoner, men du Kan se på dem når de er glade eller kede af det osv. 5. Det er Arene lederen eller rangern der bestemme om du vinder en gym kamp 6. Du Kan ikke Bestemme over Andres pokemoner. 7. det koster 1500 Pokemoneys at få udviklet din pokemon send en pb til Web-master New2005man. 8. Når du udfordre en Arenaleder eller ranger eller elite four skal det stå med Fed og Blåt. 9. Max seks pokemon's på sit team, men man må godt have andre i sit fiktive hjem dvs. nogen man har men ikke bruger på det tidspunkt. 10. Man må kun udfordrer 1 Arena Leder eller ranger om dagen og gå fra et sted til et andet 2 gange om dagen (gælder ikke Elite Four og Arenaleder ). 11. Arena ledere må gerne vælge udviklinger til at starte med. 12. Der kommer nogle events i rpgen som vil gøre det muligt at fange legendariske på et tidspunkt om året. 13. Vær tålmodig på at den du skriver med svar da du ikke må Dobbeltposte. 14. Arena Ledere eller rangere må ikke have de samme pokemons. 15. Klokken og datoen er det samme som i virkeligheden så du bestemmer ikke tiden. 16. Du kan først starte din rejse når du har skrevet et skema og lagt det ind og du er bestået, der vil blive skrevet "bestået" (Med Blå Fed Skrift) nederst i Skemaet af mig, hvis du består. 17. Du starter i Haeki town . 18. Hvis du taber til en Arena Leder skal du vente 2 dage, også kan du udfordrer ham/hende igen. 19. Du spiller med en fiktiv person, ikke med en person som f.eks. Ash, misty, Brock, og saske, osv. 20. Hvis en Arena Leder bliver udfordret og ikke har svaret i nogle dage, så skriv en PB til mig eller pikachu. 21. nu kan man blive medlem af team rocket kontakt Web-master new2005man vis du vil blive medlem. 22. du kan kun kan bruge fly vis du har en flyve type pokemon eller drage type og kun 2 gange om dagen til en Route eller en by. 23. Du må godt poste flere gange i træk, hvis der ikke er nogen der har postet i 24 timer siden du sist skrev.
Sidst rettet af Web-master new2005man Man Jul 20, 2009 2:04 pm, rettet i alt 2 gange
Aaron Arena leder
Badges : Antal indlæg : 115 Join date : 01/07/09 Age : 28 Geografisk sted : Nord Jylland
Emne: Sv: Rpg: Regler Fre Jul 17, 2009 12:17 pm
Regl nr. 10. Man må kun udfordrer 1 Arena Leder eller ranger om dagen og gå fra et sted til et andet 2 gange om dagen (gælder ikke Elite Four og arena leder.). Er det også sådan ved Arena Ledere, at de må gå over 2 steder om dagen?
Web-master new2005man Elite Four
Badges :
Antal indlæg : 140 Join date : 21/06/09 Age : 28 Geografisk sted : Midt sjælland
Emne: Sv: Rpg: Regler Fre Jul 17, 2009 12:25 pm
Læs det igen jeg har rettet det.
Aaron Arena leder
Badges : Antal indlæg : 115 Join date : 01/07/09 Age : 28 Geografisk sted : Nord Jylland
Emne: Sv: Rpg: Regler Fre Jul 17, 2009 2:41 pm
Skal det ikke også stå på selve listen? Du skrev kun rettelsen i mit indlæg!
Web-master new2005man Elite Four
Badges :