Antal indlæg : 140 Join date : 21/06/09 Age : 28 Geografisk sted : Midt sjælland
Emne: Haeki town Lør Jul 11, 2009 3:11 pm
Dette er den alder første by, det er en meget stile og rolig by. Her fra af kan du komme til Route 1.
-Her starter du
-du skal snakke med professer Haeki for at få din 1. pokemon
Cecilie Ranger
Antal indlæg : 6 Join date : 12/07/09
Emne: Sv: Haeki town Søn Jul 12, 2009 4:45 pm
Alexsandra: *Går ind til professer* Jeg vil gerne vælge en start pokemon altså den der blå en ser cute ud er det Mudkip den hedder?
celebi Pokemon
Antal indlæg : 85 Join date : 09/07/09
Emne: Sv: Haeki town Man Jul 13, 2009 12:56 pm
flyver med rundt i byen og ser på menneskerne som begynder at kaste poke ball efter mig jeg må finde mig et sted hvor der ikke er nogn pige gå ind le mennesker ser etil en professor kiger nærmere
Aaron Arena leder
Badges : Antal indlæg : 115 Join date : 01/07/09 Age : 28 Geografisk sted : Nord Jylland
Emne: Sv: Haeki town Man Jul 13, 2009 1:13 pm
Gunner har besluttet sig at starte sit eventyr i Kanto, hvor han har fået besked fra sin tante Clair fra Johto, at passe et gym(Det fjerde)... Gunner: Ja, endelig i Kanto *Er lige rejst til Kanto*! Gunner: Nå, jeg skulle hen til en vis proffesor Haeki! Gunner leder efter proffsesorens hus, og efter længere tid har han fundet det... Gunner: Hallo *Banker pænt på og går ind*! Haeki: Hej, kom ind! Gunner: Tak *Går ind og sætter sig*! Haeki: Du må så være Gunner? Gunner: Ja! Haeki: Clair meldte din ankomst! Gunner: Okey, hvad med min start Pokémon? Haeki: Jo, her er de *Viser 4 Pokéballs til Gunner* Gunner: Hvad for nogle Pokémons er der deri? Haeki: Allesammen, kom ud! Gunner: Godt svar XD! Gunner: Jeg tager... ...Den der! Haeki: Gabite? Haeki: Godt valg! Gunner: Tak *Får Pokéballen med Gabite indeni*! Haeki: Og en ting mere! Haeki: Her er der nogle gaver fra din tante Clair og onkel Edward *Giver Gunner: To Pokéballs*! Gunner: Hvad er der deri? Haeki: Det kan du se... Gunner: Ok. Gunner: Kom ud! Grotle: Groo (Hejsa)! Dragonair: Draa (Hejsa)! Gunner: WoW! Gunner: En Grotle! Gunner: Og gode gamle Drago! Gunner: Jeg kan huske, at vær gang jeg var ude ved tante Clair, legede jeg med dig! Drago: Dra! Gunner: Nå, men så må vi videre! Gunner: Farvel proffesor! Haeki: Farvel!
// Out - Route 1 //
Web-master new2005man Elite Four
Badges :
Antal indlæg : 140 Join date : 21/06/09 Age : 28 Geografisk sted : Midt sjælland
Emne: Sv: Haeki town Man Jul 13, 2009 2:27 pm
Kenneth: Jeg må hellere til professer Haeki han sagde jeg skulle komme over til ham.
* går over til laberitoriet*
Kenneth: her er jeg hvad skulle du bruge mig til?
Haeki: jeg har en pokemon til dig du kan vælge 3 pokemoner en Pikachu, Piplup, bulbasaur.
Kenneth: hmmmmmm jeg tror jeg vælger Pikachu.
Haeki: godt valgt den er rigtig god.
Kenneth tak, men vi m videre farvel.
Haeki: farvel
((( out - Route 1)))
Cecilie Ranger
Antal indlæg : 6 Join date : 12/07/09
Emne: Sv: Haeki town Man Jul 13, 2009 6:52 pm
Alexsandra: Så fik jeg min pokemon! Jeg skal jeg bare vidre.. Men først skal jeg have noget at spise *Tager et æble*
celebi Pokemon
Antal indlæg : 85 Join date : 09/07/09
Emne: Sv: Haeki town Tirs Jul 14, 2009 12:08 pm
ser en pige spise et æble et menneske flyver ind i route 1
Munlax Elite Four
Badges : Antal indlæg : 140 Join date : 07/07/09 Age : 29 Geografisk sted : Øst Sjælland
Emne: Sv: Haeki town Tirs Jul 14, 2009 12:30 pm
Kai: Hmm, så det her er Haeki town. Det er da en smuk by. ???: Hej, du må være Kai ikke? Kai: *Vender sig om* Jo det er mig ???: Jeg er Professor Heaki, Rart at møde dig. Kai: Hej Professor. Heaki: har du dine 2 pokemon du havede med fra Sinnoh? Kai: Ja. Heaki: Så kom lige med ind i mit labratorium Kai: Ok *Går med Heaki* Heaki: Så er vi her Kai: Hvad er det egntligt vi skal her Heaki: Din far sendte dig en pokemon, det er en riolu. Kai: Ok, tak *Tager imod den* Heaki: Tag nu mod Route 1 Kai: Ok, vi ses *Tager mod route 1*
((Out - Route 1))
mikkel-m Elite Four
Badges : Antal indlæg : 32 Join date : 22/06/09
Emne: Sv: Haeki town Tirs Jul 14, 2009 9:28 pm
m-m: Her er kedeligt Kom ud Spirit Spirit bomb: Spirit Booomb m-m: Synes du ikke at det er kedeligt her Spirit bomb: *Kikker sig Omkring* Spirit *Nikker* m-m: Lad os komme videre, Jeg tror der er nogen som venter på at udfordrer mig Spirit bomb: Spirit
jonalist træner
Antal indlæg : 32 Join date : 16/07/09 Age : 28
Emne: start fra bøgendelsen Fre Jul 17, 2009 4:59 pm
jali gå ind til proffeser heaki og spørg om det er forsendt til at for en start pokemon heaki: næsten der er en tilbage Jali: ok hvad er det for en heaki: kome ud squirtle jali: nå hvor er den cute squirtle: squirtle heaki: uh jeg glemte næsten din mor ringede jeg skulle opgrader hendes gamle pokedex og give det til dig så gav proffeser heaki jali et pokedex jali: tak jeg jali: må jeg låne telefonen? heaki: jada Jali: tak jali: mor jeg har fået din gave Mor: det var daglidt og høre jali: jeg fik også en squirtle som starter mor: det var syndt jeg ved du helst ville have en bulbasur jali: det gør ikke noget måske møder jeg en en dag men det er nok osgå bedst at fik en vand start aligevel mor: hvorfor jali: fordig så får jeg det nemmere at lære surf mor: ok heaki: det er ikke gratis jali: he he forvel mor mor: ses
out to rout 1
Shamia Arena leder
Antal indlæg : 3 Join date : 08/07/09 Age : 29
Emne: By Lør Aug 08, 2009 2:46 pm
Shamia: *kommer flyvende ind i byen på Flygon* Flygon.! Stands.!
Flygon: *standser hurtigt* Flyyyyy.
Shamia: *hopper af og klapper Flygon på nakken* Tak for flyveturen min ven. *smiler til Flygon*
Flygon: *gnubber sit hoved mod hendes bryst* Flyyyy.
Shamia: Hehe. *nusser men tar ham så i sin ball.* Her er kedeligt.. Kom frem Blazi.!
Blaziken: Ziiiiken.! *kigge på Shamia*
Shamia: vi tar til Route 1. imod Gym 3.! Vores Gym.!
Blaziken: *tar Shamia på ryggen og løber ud*
((Out))
dragonforce Pokemon
Antal indlæg : 25 Join date : 27/06/09 Age : 27 Geografisk sted : ikast
Emne: Sv: Haeki town Ons Okt 07, 2009 12:27 pm
gible: *kommer sammen med lapras til byen* gibble *smiler til lapras og viser han kan klare sig selv nu og han kalder bare når det er*
lapras: *svømmer væk fra sin søn igen*
gible: *går lidt rundt og tager noget mad og rejser sig og har mad ud over hele hovedt* giible^^ *slikker sig ren og går ind på route 1
bulbasaur Pokemon
Antal indlæg : 7 Join date : 14/11/09 Geografisk sted : vestsjælland
Emne: Sv: Haeki town Lør Nov 14, 2009 6:12 pm
Bulbasaur kommer ind i byen
Bulbasaur: Bulbaaaa (sikke en dejlig dag idag) Bulbasaur ser en dreng med fire stone i hånden og tager den med vine whip. Bulbasaur: Bulba? (hvad er det for en sten) Bulbasaur kigger undrene på stenen. Dreng: Giv mig min sten tilbage. Kom frem Charmander Drengen kaster en pokeball og charmander kommer frem. Charmander: Chaar (jeg tværer den bulbasaur ud) Dreng: Brug ember Charmander bruger ember men Bulbasaur undviger og smider stenen i hoved på den så den besvimer. Så løber bulbasaur ud til route 1