Pokemondk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her kan du skrive i RPGen og have det sjovt og skriv med andre om pokemon og der kommer også nyheder her på siden
 
ForumforsideHjemNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shaman King

Go down 
ForfatterBesked
Spirit Girl
træner
træner
Spirit Girl


Antal indlæg : 4
Join date : 07/01/10

Shaman King Empty
IndlægEmne: Shaman King   Shaman King EmptyTors Jan 07, 2010 12:36 am

Hvad er fedt ved mangaen Shaman King



Jeg kan begynde


Den er da bare perfekt^^.. jeg har ikke fået det nyeste bind.. det udkom også først i går men ellers følger jeg helt med.. seriens første 3-4 bind havde ingen mening overhoved.. jeg tror kun det skulle bruges til at få læseren ind i universet.. men ligesiden er du fuld af humor..sørglige øjeblikke.. religion balndet sammen i et eventyrligt universet der er rigtigt smukt selvom der altid er fart på den..

Min yndlings person er ingen ringere end HoroHoro.. jeg ved faktisk ikke helt hvorfor. Eller jo det gør jeg. Horo er rapkæftet og meget selvglad. Han tror han er den stærkeste. hvilket har langt fra er (altså fysisk... med åndelig kraft tæt på den stærkeste). Han siger at han er så modig men er i sandhed en kujon.. Han har en virkelig sød ånd.. han er utrolig hidsig og så er han bare badass, ja hvis nogen gør ham, hans venner, hans familie eller naturen noget^^

Shaman King 2afihhj
Og sådan se han ud (håber dette billede overskrider reglerne.. gør det.. så fjerner jeg det igen)
Tilbage til toppen Go down
 
Shaman King
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokemondk :: Manga og Anime :: Manga-
Gå til: