Pokemondk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her kan du skrive i RPGen og have det sjovt og skriv med andre om pokemon og der kommer også nyheder her på siden
 
ForumforsideHjemNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Action Replay - Gået i stykker

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Corphish
træner
træner



Antal indlæg : 2
Join date : 18/11/09

Action Replay - Gået i stykker Empty
IndlægEmne: Action Replay - Gået i stykker   Action Replay - Gået i stykker EmptyOns Nov 18, 2009 7:32 pm

Hej! jeg har købt en Action Replay men den gik i stykker efter 5 minutter... jeg skulle skrive en kode ind, da jeg var færdig kunne jeg så vælge den ligesom de andre koder, men da jeg gik ind i spillet, og der ik skete nået, gik jeg ud igen, da jeg så ville ind igen der hvor man vælger koderne, så var det væk! det samme var alle spillene Sad! blev vildt ked af det da jeg har brugt 195kr på ingenting Sad
Tilbage til toppen Go down
Web-master new2005man
Elite Four
Web-master new2005man


Badges : Action Replay - Gået i stykker 11349554 Action Replay - Gået i stykker 29739337 Action Replay - Gået i stykker 62580566

Antal indlæg : 140
Join date : 21/06/09
Age : 27
Geografisk sted : Midt sjælland

Action Replay - Gået i stykker Empty
IndlægEmne: Sv: Action Replay - Gået i stykker   Action Replay - Gået i stykker EmptyOns Nov 18, 2009 8:07 pm

1. første er action replay forbudt på siden, hvis du skal spille eler bytte med andre.

for det andet så hvis du har fået en cd så brug den.
Tilbage til toppen Go down
https://pokemondk.danskforum.net
Corphish
træner
træner



Antal indlæg : 2
Join date : 18/11/09

Action Replay - Gået i stykker Empty
IndlægEmne: Sv: Action Replay - Gået i stykker   Action Replay - Gået i stykker EmptyOns Nov 18, 2009 9:28 pm

Jeg har ikke tænkt mig at bytte med andre herinde Smile, og den der cd hjælper ikke en disse, den står bare i 100år og søger efter nye programmer, men TAK! jeg må håbe det virker.
Tilbage til toppen Go down
Munlax
Elite Four
Munlax


Badges : Action Replay - Gået i stykker 11111959
Antal indlæg : 140
Join date : 07/07/09
Age : 28
Geografisk sted : Øst Sjælland

Action Replay - Gået i stykker Empty
IndlægEmne: Sv: Action Replay - Gået i stykker   Action Replay - Gået i stykker EmptyOns Nov 18, 2009 9:57 pm

Kan huske da ds'en lige var udkommet, der købte jeg en AR til DS (Men den gang tinkte jeg ikke over at den ødelagde glæden ved spillene), og den gik også i stykker med det samme. Men jeg er faktisk glad for at den er gået i stykker. Fordi hvis jeg havede brugt den, havede det ødelagt glæden ved spillene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Action Replay - Gået i stykker Empty
IndlægEmne: Sv: Action Replay - Gået i stykker   Action Replay - Gået i stykker Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Action Replay - Gået i stykker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pokemondk :: Diverse :: Fri debat.-
Gå til: